Poticanje jezično-govornog razvoja – Floortime terapija i/ili Logopedska terapija
Većina djece dolazi na svijet sposobna, ali i željna usvajati jezik i govor kao sredstvo komunikacije. Tijekom prve tri godine života djeca ovladaju temeljima materinskog jezika. Ipak, među djecom postoje velike razlike u jezično-govornom razvoju. Unatoč individualnim razlikama većina djece progovara u razdoblju između prve i druge godine. Ponekad se događa da dijete ne progovori u tom periodu, a ponekad dijete ostavlja dojam da ne razumije jezik svoje okoline kao njegovi vršnjaci.
Ako ste zabrinuti za jezično-govorni razvoj Vašeg djeteta (dijete još ne govori ili govori manje i drugačije od svojih vršnjaka), obratite nam se. Smjernice za poticanje jezično-govornog razvoja u svakodnevnim situacijama i interakcijama s djetetom temelj su terapije jezičnog poremećaja.
Obzirom da je igra u poticajnom okruženju aktivnost kroz koju dijete najbolje uči, terapija se uvijek provodi kroz igru.