Poticanje razvoja predvještina čitanja & pisanja & računanja
Čitanje i pisanje iznimno su složeni procesi koji započinju mnogo prije formalne poduke čitanja i pisanja u školi. Predškolska djeca još u vrtiću usvajaju vještine koje su povezane s kasnijim razvojem čitanja, pisanja i računanja. Te vještine nazivaju se predvještinama i obuhvaćaju prepoznavanje slova/grafema, povezivanje slova/grafema i glasova/fonema, izdvajanje prvog i zadnjeg glasa u riječi, razdvajanje glasova u riječi, spajanje glasova u riječ, razvijanje pravilnog hvata olovke i orijentacije na papiru, razumijevanje povezanosti brojevnog simbola i brojevne količine do 10 elemenata, mehaničko i logičko brojanje do 10 itd.
Sustavan i primjeren poticaj od ranog djetinjstva iznimno je važan za razvoj predvještine čitanja, pisanja i računanja. Razina usvojenosti ovih vještina može biti predpokazatelj teškoća u čitanju, pisanju i/ili računanju u školskoj dobi.
Ukoliko Vaše dijete ima teškoća u ovladavanju predvještinama čitanja, pisanja i/ili računanja ciljane logopedske vježbe mogu pomoći Vašem djetetu da bude sretan i zadovoljan školarac.